Vores skole

Svartingedal Skole er en et-sporet skole fra 0. til og med 9. klasse, dog med få 2-sporede klassetrin.

Fra 2020 fik vi tildelt en overbygning på skolen. Denne overbygning er langsomt blevet udvidet med et ekstra klassetrin hvert år og fra 2022 var overbygningen fuldt udbygget og vi tilbyder hermed  0. - 9. klassetrin.

Skolen er placeret i Hasle tæt på skov og strand og den dejlige natur, som omkranser skolen, bruges jævnligt i undervisningen.

Svartingedal skole er en lille hyggelig skole med plads til alle, og hvor vi alle sammen kender hinanden. Det er et godt sted at være og et godt sted at lære.

Vi lægger stor vægt på nærvær, trivsel og faglighed.

Der er højt til loftet og ikke langt fra idé til handling.

Vi har skovskole hver uge året rundt for 0.- 3. klasse.

Hver fredag har vi ”Gå Glad På Weekend”, som er valghold på tværs af alle klasser. Børnene vælger sig således ind hvert kvartal på et valghold. Valgholdene kan skifte henover året. Lige nu tilbydes yoga, dans, bordtennis, badminton, billedkunst, tekstil og drama.

Vi er en skole med mange traditioner henover skoleåret, herunder dansebånd to gange om ugen, fællessamling hver fredag med musik, og hvor børnene optræder, skovskole hver uge, Naturfestivalsuge, venskabsklasser, skolekomedie, skolefestuge og meget andet. Disse uger foregår på tværs af klassetrin for at skabe mest mulig trivsel. Se afsnittet om skolens traditioner.

Hvis du er interesseret i at høre mere om skolen, er du meget velkommen til at kontakte kontoret eller skolelederen hvis du overvejer at indskrive barn/børn hos os, eller ønsker en uformel samtale.

Hvis du ønsker at indskrive dit barn, skal du bruge blanketten Anmodning om skoleskift på brk.dk. Blanketten findes ved at gå til brk.dk: klik her. Klik derefter på "Skal dit barn flytte eller skifte skole?"

Svartingedal Skole er et godt sted at være, et godt sted at lære...