Svartingedal Skole et godt sted at være et godt sted at lære

Den nationale trivselsmåling

Den nationale trivselsmåling (elevtrivsel)

Undervisningsministeriet gennemfører hvert år en måling af elevernes trivsel på alle landets folkeskoler.
Resultaterne af trivselsmålingerne bliver løbende offentliggjort på uddannelsesstatistik.dk

Trivselsmåling - 2022/23:

Vi har netop modtaget tallene fra den seneste trivselsmåling, som I kan se nedenfor. Der er endnu ikke en kommentar til denne fra skolens ledelse.

2018/19:

I trivselsmålingen for 2018/2019, som er gennemført i perioden fra den 6. maj - 14. juni 2019, er det vores vurdering, at Svartingedal Skole overordnet har opnået et flot resultat. Vi har dog ud fra årets resultat et specifikt fokus på at forbedre skolens elevtrivsel ved at:

• Engagere eleverne i at skolens toiletter løbende holdes rene
  • Fastholde elevernes generelt høje trivsel
  • Fastholde elevernes høje trivsel specifikt i forbindelse med pauserne
  • Forbedre støtte og vejledning af eleverne i timerne herunder hæve den faglig trivsel.

Arbejdet med at forbedre skolens elevtrivsel er centreret omkring skolens pædagogiske læringfællesskab.

Skolens relevante tal fra uddannelsesstatistik.dk