Skolens ledelse

Skoleleder

Leder af indskolingen (0. - 4. kl.)
samt SFO

Direkte tlf.: 5692 3309

Ann-Charlotte Wistisen

Mit navn er Ann-Charlotte Wistisen – men jeg kalder mig Lotte.

Jeg er så glad for muligheden for at være tilbage på Bornholm, hvor jeg jobmæssigt har været væk fra øen siden 2012. Jeg kommer senest fra en skolelederstilling i Egedal kommune.

Jeg ser opgaven som den nye skoleleder på en lokal skole som en fantastisk mulighed. At være en del af et større fællesskab på en dejlig skole med stor forældreopbakning og støtte fra byen.

Jeg er optaget af, at vi alle gør vores bedste til, at alle børn får den bedste skoledag og vi skaber et godt fundament for børnenes faglige som sociale udvikling, udsyn og dannelse.

Privat er jeg gift med Per og har 3 voksne piger, der bor på henholdsvis Amager og på Nørrebro.

Vi har selv en landejendom udenfor Rønne, tæt på skov og strand.

Jeg er meget glad for naturen, og jeg er vild med at gå lange ture her på øen eller ude i den store verden. Jeg er også hoppet med på bølgen at vinterbade, og det har jeg gjort i flere år.

At stå på ski er også en ting som jeg gerne vil bruge en del tid på.

Leder af overbygning (5. - 9. kl.)

Direkte tlf.: 5692 3303

Navnet er Jackson,

Thomas Jackson

Jeg er af britisk afstamning. Jeg har boet på Bornholm fra 6-årsalderen indtil jeg blev student. Derefter har jeg været nogle år ved forsvaret inden turen gik til seminariet, hvor jeg blev uddannet i år 2000 fra Holbæk seminarium. Mit arbejdsliv har været rundt omkring på forskellige skoler på på Sjælland og på Bornholm. Her har jeg bl.a. været med til at starte nogle forskellige projekter op som er en del af det bornholmske skoletilbud i dag.

De sidste 4 år inden jeg trådte ind ad døren her som konstitueret udskolingsleder har jeg arbejdet som UU vejleder her på Bornholm. Bl.a. vejledning af unge i grundskolen men også andre unge helt op til 30-årsalderen.

For nyligt er jeg også genindtrådt i dronningens klæder som en del af opbygningen af mobiliseringsenheder, hvilket jeg vil være optaget af 15-20 dage om året.

Som privat person er jeg optaget af mange forskellige ting og interesseområder.

Jeg har mine 3 børn som jeg prioriterer alt det de behøver. Aya, Albert og Jonathan. De er hos mig halvdelen af tiden.

Jeg har en kæreste, Marie, hvilket er utrolig godt og giver ro og håb på kærlighed.

Når jeg ikke har børn i hjemmet, har jeg mere tid til fordybelse i arbejdet eller andre interesser. Denne vekselvirkning fungerer godt for mig.

Jeg er for nylig flyttet ind i et stort hus på landet med dertilhørende renoverings og gør det selv projekter. Det er godt meditativt arbejde med manuelle arbejdsprojekter.

Jeg har en interesse for klassiske biler og har været igennem forskellige klassiske bilrenoveringer projekter og arbejder for tiden på en Triumph Spitfire. Jeg har haft 4 Land Rovers, som jeg er kæmpe fan af og synes det er et smukt klassisk køretøj og sjovt at boltre sig i terrænet med. Jeg har også købt mig et par klassiske motorcykler.

Jeg har været bådejer og har forskellige sejladsbeviser.  Jeg lystfisker en smule. Gåture i naturen. Guitarspil. Madlavning. Socialt samvær med venner. Er autodidakt fodboldekspert og ser det, når det er muligt. Tilhørsforholdet er genetisk betinget til Nottingham Forest og herhjemme er det drengene fra vestegnen lå lå lå lå lå.

Sætter pris på at holde mig sund, rask og forholdsvis fit, spiller en del tennis, nu også padel tennis, er allround atletisk og er til og kan det meste sport.

Ups, så skal jeg heller ikke glemme min bedste ven, min hund, Quba en 3-årig meget trofast FT Cocker spaniel.

Thomas Jackson