Unilogin

Unilogin er en loginløsning, som består af et brugernavn og en adgangskode, der kan anvendes af alle børn og forældre i grundskoler og dagtilbud. Et Unilogin kan følge børn og forældre fra barnets indskrivning på dagtilbud og videre gennem hele skoleforløbet.

Skolen opretter og udleverer et Unilogin til den enkelte elev. Eleven får sin adgangskode første gang, der logges ind.

Hvis eleven ikke kan huske sin adgangskode:

Hvis eleven efterfølgende ikke kan huske sin adgangskode, kan han/hun kontakte sin lærer, som kan hjælpe.

Uden for skoletiden kan forældrene til eleven hjælpe ved at logge ind med sit NemID/MitID, se denne vejledning.

Opstår der yderligere problemer eller har I spørgsmål til Unilogin, er der hjælp at hente her: Info om og hjælp til Unilogin .